10.09.2011

Rødt, hvitt og blått

Nå er det snart 2 uker siden sist jeg publiserte noe!! Det er litt for lenge. Og det er jo ikke akkurat sånn at jeg har kjempemasse å gjøre her i Florida så blogging burde jeg ha tid til. Men noen ganger blir det bare sånn, dagene flyr. Vi har det gøy da, og min kjære er nå ferdig utdannet commercial helikopter pilot. Jeg er kjempestolt av han, og er nå spent på fremtiden. Kanskje vi flytter tilbake til Norge før jul, hvem vet. 

Tilbake til dagens kort, som kommer i nasjonalfargene. Er ikke ofte jeg lager kort med så sterke fargen, men jeg ble veldig fornøyd og det lyser virkelig opp blandt de andre duse kortene mine.


En stor bukett med roser til bursdagen, det er koselig å få. Motivet er malt med twinkling H2O, som vanlig. Nå får jeg snart mange reinkerer i poste, og gleder meg masse til å prøve ut disse.
 Mønsterpapir er Maja Design, stempel fra stempelglede og NSS. Jeg har brukt SB dies og MS punvh. Perler er fra kort og godt også har jeg pyntet med stickles her og der.


De blir ganske bleke i huden alle disse Magnolia figurene mine, tror ikke de har sett så mye av Florida solen. 


Med dette kortet vil jeg delta på utfordring hos 
Magnoliastamplovers - primary colors
Papirdokkene - dies/punch

Nå skal jeg ta meg en bloggrunde før det er kvelden. Håper alle får en fin helg ♥

2 kommentarer:

  1. Så stilig det ble med klare fine farger! Hele kortet er så velkomponert og flott :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg