25.09.2011

Ei lita babyjente


I dag har jeg brukt masse blomster, blonder, bling og søte farger. Jeg har laget et kort til ei lita jentebaby.

 

Jeg har brukt to forkjellige papir fra Maja, blomster fra WOC, perler fra USA, metallpynt fra kort og godt, blonder fra USA, hjørnepynt fra Melissa Frances, bånd fra WOC og charms fra korthobby. Stempler på tagen er fra stempelglede, mens stempel på innsiden er fra kreativ hobby. Jeg har brukt spellbinders dies og magnolia dies som er helt nye. Nå er det jo bestemt at vi flytter tilbake til Norge om 5 uker og da var det plutselig masse jeg bare måtte få kjøpt mens jeg bor i USA hvor alt er så billig. Så det har kommet endel dies og andre ting i postkassen i det siste ☺

Her kommer det mange bilder, håper du ikke går lei på veien!







Jeg vil delta på utfordringene hos 
Kreativhobby - blonder, bling og stempel
Papiravisen - anything goes


Tusen takk til alle dere som kikker innom bloggen min ♥
Nå er det håndballkamp, heia Norge!

10 kommentarer:

  1. nydelig! elsker fargene du har brukt, og det er en lekker løsning på komposisjonen din ^_^

    takk for at du er med hos papiravisen,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Åh, så flott kort! Nydelig og velfylt, lekre farger og så masse fine detaljer. Blomsterpynten var nydelig, og kombinert med pelrene veeeldig fin. Jeg ser du har plassert det motsatt av hva jeg ville gjort, men herlighet så fint det ble. Tror jeg får prøve noe nytt nå ja. :D Takk for inspirasjon. :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort. Herlige papir og flott pyntet.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort. Mange lekre dataljer, og nydelig fargekombinasjoner. Tusen takk for at du deltar hos NSHK:

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort!
    Lekre farger og nydelig pyntet:)
    Flotte detaljer.
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  6. Så nusselig!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i papiravisen :D

    SvarSlett
  7. Åh..... noget så lækkert det hele.

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    klemmm

    SvarSlett
  8. Lekker løsning av oppgaven i Nordsalten hobbyklubb!
    Tusen takk for at du deltar!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  9. wow så lækkert kort, flotte farver og så smukt dekoreret
    God weekend
    knus Pia

    SvarSlett
  10. Nydelig kort!! Er veldig svak for Maja Design selv, og pynten du har brukt er perfekt sammensatt!!
    Klem Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg