11.09.2011

Endelig ny header



Endelig fikk jeg rota meg til å bytte header. Jeg har lenge tenkt tanken, men har ikke klart å få bildet så bredt som jeg ønsker. Og jeg har i grunn ikke tålmodighet til å sitte og rote rundt og prøve meg fram, men nå vet jeg hvordan jeg gjør det, og da er det gøy.. :)


I dag kommer det et stooort kort fra meg, det er ca 28 x 18 cm. Jeg hadde ikke hjerte til å klippe i dette vinterlandskapet, så hele motivet ble med. Mønsterpapir er fra ladybugandfriends og stempel fra stempelglede. Jeg har pyntet med noen blomster fra WOC, og perler fra prima. 
På baksiden har jeg brukt en SB dies for å lage skriveplass, og stemplene er fra NSS og kort og godt. 



Hos Anonymescrappere kan vi lage hva vi vil, men det må være bare til dem. Så her kommer et julekort til dere :)

Håper alle får en fin søndag!

4 kommentarer:

  1. Så fint kort, rolig og herlig bilde, da passet det fint med lite pynt. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, fint med litt andre mål:)
    Grattis med ny header....

    SvarSlett
  3. Så skjønt!! Herlige farger og pen pynt!
    Ha en flott kveld og takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny flott header:). Et nydelig kort med et nydelig landskapsmotiv♥.

    Klem Marita

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg