24.04.2012

Mitt rom

Her kommer noen bilder av kontoret vårt. Som dere sikkert ser har jeg en veldig snill kjæreste som lar meg bruke det meste av plassen, mens han får bruke det ene skapet i pulten og ha noen bøker i bokhylla. Tusen takk!


Arbeidspulten. Skulle gjerne hatt litt større arbeidsflate, men man kan ikke få alt.


Ting og tang. Jeg liker at alt har en fast plass, så alt er sortert og merket. Jeg har tilogmed flere tomme bokser. 


Re-inkere, stains, alkoholblekk og dabber. 


Det er veldig greit å ha ting for hånden.


MS punchene mine ♥ 


Gardiner har jeg ikke fått skaffet meg ennå, men det kommer etterhvert. I kjøpmannsdisken hr jeg blomster og annen pynt.


Her sitter de stakkars husflidnissene mine i nettoen. Kanskje de får noen klær til jul i år?
Ellers har jeg masse paper pads inni skatollet, cuttlebug stasjonen min og hylla til bånd.


Stempler.


Jeg er kjempefornøyd med hvordan rommet har blitt, og at det fortsatt er plass til min kjære. Det er han nok glad for!

5 kommentarer:

  1. Superflott plass du har.. Og med så stor plass til tingene sine så får man ta til takke med den lille arbeidplassen man har.. Man får se det posetive i det, da må man faktisk holde det ryddig ;-)

    SvarSlett
  2. Det var kjempe lekkert ♥

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg at du koser deg i det flotte rommet. Herlig med god plass og alt på sin plass.. Så lenge det varer.;)

    Ønsker deg en herlig og kreativ helg!

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin plass! Likte at det var lyst og åpent, og at alt var så godt organisert! :)

    SvarSlett
  5. Så fint rom du har! Ser du har adoptert løsningen med å oppbevare Distress Ink på krydderhylla til Ikea. Genialt synes jeg! Happy scrapping! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg