08.04.2012

{ Inzpira Magazine }

God påske alle sammen!
Plutselig er det april og det har vært helt stille på bloggen her lenge. Vi har flyttet inn i det nye huset, og ting er nesten på plass. Det tar tid å samle sammen alt igjen, noe er lagret her og der, mens ande ting kommer fra USA.
Hobbyrommet mitt er i alle fall på plass, bare litt organisering igjen. Jeg har innviet rommet og er strålende fornøyd. 

Jeg var så heldig at de ville ha med et av mine julekort i det andre nummeret av Inzpira Magazine. Det var stas.




MP: Vibeke Spigseth – Tradisjon hvit jul
Motiv: Ladybug and friends
Stempler: North Start stamps
Blekk: Distress ink – Black soot og stormy sky
Blomster WOC
Stickles: Icicle
Perler: Kort og godt
Spellbinders: Fancy tag 2 og labels 14.
Alle kantene er svertet. Blomstene har fått stickles på seg. Motivet og tagen er festet med 3D puter og har fått stickles rundt kantene.

Jeg ønsker alle en god påske videre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg