20.11.2011

Tilbake i Norge

Her kommer et livstegn fra denne kanten. De siste 6 ukene har vært kjempefine og kontrastfylte. Tre uker før vi flytta tilbake til Norge døde Pus av akutt nyresvikt. Kjempetrist! Vi hadde gledet oss masse til å komme hjem til den krabaten. Så var det to uker med besøk i USA, nedpakking og utvasking av leiligheten. Vi reiste til Key West, Bahamas og Washington. Så for 2 uker siden var det Norge igjen. Kaldt, men utrolig koselig med familie og venner. Tilbake på jobben og hverdagsliv. Og det skal sies at det er deilig med fri, men utrolig fint å ha en jobb å gå til også.

En søndagsmorgen i Norge.

Nå som alle scrappesakene mine ligger i en container på vei over Atlanterhavet, bobler jeg selvfølgelig over av kreativitet. Så kanskje jeg kan trylle litt med de få tingene jeg har her hjemme mens jeg venter på resten.
Dagens kort er et julekort hvor jeg har prøvd meg frem med prisma fargene. Det var veldig gøy, men jeg må nok melde meg på et kurs over nyttår for å lære mer om skyggelegging.


Det er et staffelikort med to stempler fra Magnolia som er maskert sammen. Jeg har også brukt stempler fra stempelglede, TH, NSS og kort og godt. Mønsterpapir er fra K&Company, bling fra kort og godt, bånd fra "husker ikke", blomster fra Prima, SB dies og svirlen er fra Magnolia. Pebblesene er fra Kristin og den andre tror jeg er fra MadebyJanet.






Med dette kortet ønsker jeg å delta på følgene utfordringer:
Justmagnolia - ribbons
Totallytilda - masking
Simplymagnolia - anything goes
Scrappekammeret - mens vi venter

Nå er det film og etterpå skal jeg ta en bloggrunde og se alt det fine dere har laget i det siste.


8 kommentarer:

  1. Velkommen heim!

    Sååå nydelig dette julekortet var, hærlig motiv <3 Flotte detaljer du har med!

    Klem

    SvarSlett
  2. Lovely card, great masking and detail, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med herlig julestemning :) Mange flotte detaljer!

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret :)

    SvarSlett
  4. Gorgeous card, fabulous colouring and lovely masking job. Thanks for sharing with us in our Masking challenge at Totally Tilda this time. Hope to see you again next time.
    hugs
    Dawn xx

    SvarSlett
  5. Your card is BEAUTIFUL Therese. Thanks for taking part in our challenge at Simply Magnolia. hugs Sharon

    SvarSlett
  6. Wow Fabulous card, very clever masking, thanks for sharing with us at Totally Tilda 'Masking' challenge.
    hugs Teresa xx

    SvarSlett
  7. Classy christmas card darling
    Thanks for playing with us girls at the Totally Tilda Challenge
    Hugs Susie Sugar xx

    SvarSlett
  8. Adorable card, gorgeous. Thank you for joining in the fun at Totally Tilda this time. hugs Jackie x

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg