03.12.2011

Tilda med juletre

Her kommer søte Tilda som akkurat har vært i skogen og hentet et juletre. Jeg gleder meg til vi skal ut i skogen og hogge tre, håper snøen kommer før den tid.


Hun er fargelagt med prisma av en nybegynner - nemlig meg. Jeg ønsker meg skyggeleggingsforståelse til jul!
Stempler er fra TH, stempelglede og NSS. Jeg har brukt litt glitter rundt omkring, en snøkrystallpunch fra MS, bånd fra panduro, en bjelle, dies fra SB, en hjemmelaget pebbles og mønsterark fra KG.


Tilda vil gjerne delta på disse utfordringene:
Sukkersott # 148 - snøkrystaller og glitter
Justmagnolia - anything goes
Magnolia-licious - inspired by the tree
Stamptacularsunday # 140 - anything christmas
Nordsalten-hobbyklubb # 43 - den blå timen


 I dag begynner håndball vm og det gleder jeg meg masse til. Så da blir det noen timer i sofan ved tven.
Håper alle får en fin helg!

12 kommentarer:

  1. Så nydelig. Vakkert motiv og nydelig dekorert. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort!! Elsker jo blått <3

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort, flotte farger med gull og glitter. :)

    Den hjørnediesen er fra Quickutz, men den er ute av produksjon, så den er ikke lett å få tak i. :p Jeg fikk noen utstantede dies hos hun som har laget kalenderen min, men ønsker meg den orginale så jeg kan stanse ut selv, ja. ;)

    SvarSlett
  4. Et nydelig julekort, i herlige blåfarger! Og lille Tilda er jo så søt :)

    SvarSlett
  5. Nydelig og juligt kort!! Likte godt detaljer og design. Flott farging!
    Takk for deltagelsen hos SUKKERSØTT.
    Klem
    Maria

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!Lekre detaljer og Tilda er jo bare så skjønn!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort! Lekre farger og detaljer!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  8. Åhhh, for ett nydelig kort!! Lekre detaljer og Tilda er jo såå søt ♥ Flott fargelagt også!

    Takk for at du deltok i Stamptacular Sunday "Anything Christmas" utfordring :)
    Klem, Nina.

    SvarSlett
  9. koselig julekort med flotte detaljer.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uka.
    Lykke til!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  10. Så nydelig kort. Likte veldig godt den lille bjellen.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Flott tagkort! Synes du har farget flott, jeg... Flotte detaljer...

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen... Lykke til!!

    Klem Plundis :)

    SvarSlett
  12. For ett lekkert julekort! Med masse lekre detaljer, liker utrolig godt pebblesen din :D
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK!

    Klem, Mari

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg