28.12.2011

Lilla jul


Her kommer et kort i fargene lilla og lyst grønt. Det lilla mønsterarket og motivet er fra Ladybug, men det grønne husker jeg ikke hvor kommer fra. Jeg har stemplet med stempler fra TH og KG. Jeg har pyntet med  magnolia dies, stickles, glimmermist, liquid pearl, en blonde, en charms, osteklut, perler og blomster fra WOC.


Jeg har brukt et stempel fra NSS på innsiden.
Med dette kortet vil jeg delta på utfordringen hos 
Kortudfordring - utradisjonelle julefarger


I går fikk vi en ny pus, ei lita tøff jentepus. Se se søt ♥


Håper alle har en fin romjul og at ingen blåser bort!


3 kommentarer:

  1. OMG vilket fint kort! Älskar färgerna, diesen och formatet på kortet.

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.
    Kram från Nelle

    SvarSlett
  2. Så nydeligt. tak forid du deltager hso Kort O Mania

    SvarSlett
  3. åååå se den pusen da!! *smelt*

    kortet ditt va og kjempe søtt da, nydelig med lilla jul :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 53, hos kort o mania! :D
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg