29.12.2011

Jul, jul, strålende jul

Jeg  har fortsatt endel julekort som jeg ikke har fått lagt ut på bloggen, så i dag er det fine Tilda sin tur til å vise seg frem.


Dette tror jeg er det første motviet som ble fargelagt med prisma. 
Dagens stempel er fra KG, jeg har brukt SB, blomster fra WOC og KG, perler fra KG, blonder og bånd fra USA og mønsterark fra vet ikke.
Jeg har laget en tag som kan brukes til en hilsen. 



Tilda vil delta på utfordringen hos Scrapperiket som vil se hvitt og blått og
Justmagnolia - white plus one colour

Ønsker alle en fin torsdag, vi skal på pinnekjøttmiddag til mamma og i dobbelt 30 årslag etterpå. 

1 kommentar:

  1. Aldeles nyyyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg