05.12.2011

Frustrasjonen er stor


Årets julekortproduksjon var rekordtidlig ferdig i år, nemlig i midten av oktober!!! Det måtte bli sånn siden vi skulle flytte hjem fra USA, og alle tingene våre blir sendt i en container. Nå har det seg sånn at denne containeren selvfølgelig har blitt forsinket og istedet for at den skulle vært fremme i Norge nå, står den fortsatt i Miami og blir ikke sendt før 16. desember!!! IIiikkkkk, alt av scrappesaker ligger der sammen med alle julekorta. Så nå har jeg leita frem noen gamle saker her hjemme og prøver og mekke sammen noen kort i full fart. Det positive er at jeg får jo brukt kreativiteten min.


To like kort med mønsterark fra MME (fant en paper pad med julepapir), motivet er tilogfra lapper fra Rema1000. Jeg har pyntet med knapper, bånd fra Smart Club, fjær, julestjerne og perler. Jeg har brukt glitterlim og chalkboard på kortet.
Jeg vil delta på følgene utfordringer:
Papiravisen # 10 - julestemning
Simonsaysstampschallenge - anything goes

Håper alle få en fin uke og takk for alle kommentarer ♥


2 kommentarer:

  1. Ånei, så kjedelig!
    Disse kortene ble jo veldig flott da, heldig du som hadde annet utstyr å bruke. ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort du fikk lagd.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg