30.12.2011

Barn i lange baner


Det er mange av våre venner som venter barn i tiden fremover, så jeg har mange nyfødtkort å lage ♥


Jeg har laget et konvoluttkort med papirer fra K&Company.
Motivet tror jeg er fra Sagen, mens blomstene er fra WOC. Jeg har brukt stempler fra Stempelglede, bånd fra WOC, blonde fra USA, perler fra KG. Jeg har brukt MS punch, SB dies, liquid pearl og stickles.




Jeg vil delta på utfordringen hos
Papirdokkene - til en baby

Gratulerer til papirdokka Linn med ei tulle.


3 kommentarer:

  1. Konvoluttkortene er så lekre og dette var intet unntak :) Nydelig pyntet!

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Ååå så nydelig babykort. Ingenting er så koselig å lage som babykort - lykke til med resten.

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene. Klem :o)

    SvarSlett
  3. Vakkert konvoluttkort, med et nydelige bilde! Mor-barn kjærligheten oser av det!

    Takk for at du scrapper med oss papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg