16.01.2011

Sweet.

Dagens kort er et supersøtt kort. Jeg elsker disse fargene, og bruker de nok egentlig litt for lite. Men det er jo gøy å lage masse forskjellig også, det er jo litt av det som driver meg.
Dette kortet er til ei venninne som har bursdag snart, som også er glad i rosa, så da håper jeg det faller i smak.
Har også pyntet innsiden. Jeg er veldig glad i å gjøre det, føler på en måte at kortet ikke er ferdig om jeg bare pynter fremsiden.
Mønsterark: Papermania - rose garden og Prima - annalee.
Stamps: Magnolia - Circus, stempelglede og panduro.
Ink: StazOn - Jet black og Distress Ink -tattered rose og spun sugar.
Blomster: WOC.
Perler: Kort og godt.
Ellers har jeg brukt masse stickles (tattered rose og diamond), MS punch - floral lace og monark sommerfugl, bånd, cuttlebug og spellbinders.
Med dette kortet vil jeg delta på følgene utfordringer:
Just magnolia: My favourite things: The paper from papermania.
Paper play challenges: Cutie patootie.
DDCC: All stitched up.
Scrappekammeret: Minst fire forskjellige blomster (de to rosene som er like i størrelsen, er i forskjellige farger, den ene er hvit og den andre lyserosa, selv om det er litt vanskelig å se på bilde).
Sketch and stash challenge: Sketch and new Magnolia stamp.
Crop stop: Add some stickles.
Stamp challenges: Anything goes.

Jeg vil ønske alle en god lørdagskveld. Og jeg setter veldig stor pris på alle dere som er innom siden min.
Tusen takk.

9 kommentarer:

  1. Beautiful card, Therese! Love all of your detail work. Thanks for playing along on our CropStop Challenge Blog.

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort, rosa er bare så søtt:)
    Tenker venninna de blir glad...
    KLem:)

    SvarSlett
  3. Oh my. This is jaw dropping! Thanks for sharing your project with us at CropStop.

    SvarSlett
  4. This is absolutely gorgeousTherese , so sweet and very pretty.
    Thanks for joining us at Paper Play for our "cutie patootie" challenge
    hugs Mandy xx

    SvarSlett
  5. So cute! Thanks for sharing your talent at Paper Play this week and good luck!
    Alicia xx

    SvarSlett
  6. For et super søtt kort! Ja, de fargene er nydelige - lekkert pyntet både inni og utenpå!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  7. therese, I love how your coloring is so soft and light! This is one amazing card layer after layer of it!

    BTW, You know you could enter this card into my other challenge at http://www.pileitonchallenge.blogspot.com where you get to do our challenge and pile some extra challenges. Our challenge this week is ANYTHING GOES... and you have a good list of challenges, so you are all set up.

    Thanks for playing with us at CropStop and I hope to see you play with us this week! Challenge coming up tomorrow!

    -- dalis
    CropStop DT

    SvarSlett
  8. Dette var et nydelig kort!
    Flotte farger og pynt:)
    Mye fint du har laget ellers her også.
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Superflott bidrag!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    -klem-

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg