07.01.2011

Bursdagskort.

Her kommer et bursdagskort til pappa (håper ikke han ser dette innlegget før kortet kommer frem). Det er vanskelig å lage kort til mannfolk synes jeg, det skal jo være litt mandig. Vet ikke helt om jeg har fått til det her, men har prøvd i alle fall.

Mønsterark: Maja Design
Motiv: Minnehjørnet
Ink: Stormy sky og vintage photo
Stempler: Stempelglede, Kreativ hobby, postmark by Katie Pertiet
Blomster: Prima, WOC og Kort og godt
Brads: Papirloftet og storyteller.
Alle kanter er rufset og svertet. Jeg har også sprayet glimmermist på blomstene, og har brukt masse stickles, som synes mye bedre irl.. Ellers har jeg brukt en gammel bokside, charms og bånd fra butikk i USA.
En enkel innside.
Med dette kortet vil jeg være med på disse utfordringene:
Vintageudfordring: Jeg har snudd skissen, og håper dere synes det er vintage nok.
Kort o mania: Jeg har pyntet med en charms.
Anonymescrappere: Dette er et bursdagskort.
Scrappekammeret: Minst fire forskjellige blomster.
Papersundaes: Something new: stamps from stempelglede.

Ha en fin dag alle sammen. Her hos oss ligger vi strødd på sofaen begge to, men det er jo ofte sånn i denne influensa tiden.

17 kommentarer:

  1. Wow what a card , its fabulous, and i'm sure your dad will be elated to receive such a work of art,

    Wishing you and your family a very Happy and Healthy 2011,
    thanks for joining us at Secret Crafter: 115 Buttons & Bows
    Good luck,
    Hugs Bridget :) x.
    SCSC DT

    SvarSlett
  2. Synes dette var utrolig flott. Det går veldig bra som herrekort synes jeg.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  3. Åh, så nyydelig pyntet, jeg elsker alle de blå blomstene! Masse fantastiske detaljer her. :)
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Stunning card!
    Thanks for joining us at the SCSC!
    Helen x

    SvarSlett
  5. Åhhh, så läckert! Härliga blå färger som med det bruna blir perfekt till en manligt kort! Läckra detaljer och snyggt med alla blommor!

    Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram

    Linda K

    SvarSlett
  6. Syns dette ble veldig tøft, jeg. :) Herlig herre-kort! Takk for ditt bidrag til Kort o Mania. klem.

    SvarSlett
  7. syns dette ble skikkelig knall flott jeg og! kjempe fine detaljer og farger :D
    takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
    klem fra Linda s. L

    SvarSlett
  8. beautiful creation!
    Thanks for playing with us at Vintage Udfordring!
    Love from France, Kianel.

    SvarSlett
  9. Lekkert kort du har laget,stilig bilde og stilig pyntet :)

    SvarSlett
  10. Gorgeous vintage creation! Thank you for joining us at Paper Sundaes - we hope to see you again soon!

    SvarSlett
  11. Hei.
    Et herlig kort du har laget til din far, likte motivet godt:)
    Takk for at du deltar inne hos scrappekammeret, klem fra Linda:)

    SvarSlett
  12. Dette ble virkelig vakkert! Nydelig pyntet med blomster, og kjempeflott motiv :-D
    Veldig fine papirer du har brukt her og søte blomder.
    Nydelig!!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  13. Wauw, hvor er det smukt.
    Meget smukke farver og så mange smukke detaljer .
    Tak for din deltagelsen i vintageudfordringen

    SvarSlett
  14. hei hei igjen :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring også, med ditt nyyydelige kort :D
    klem linda s l

    SvarSlett
  15. Et lækkert lækkert kort i rigtig mandefarver og stil.

    Tusind tak for deltagelsen i vintageudfordringen. :)

    SvarSlett
  16. Såååå lekkert kort du har laget! Syns absolutt at du mestrer å lage kort til menn! Herlige blåfarger på blomstene dine ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    God helg!
    -Anette-

    SvarSlett
  17. Så nydelige farger <3 Flott kort! Legger meg til som følger av bloggen din jeg :) Kom gjerne innom meg også en tur om du har lyst!Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg