29.08.2011

Forandring fryder...


Det sies det i alle fall. Og i dag kommer det virkelig en forandring fra meg, et forsøk på Tim Holtz/steampunk kort. Min kjære synes at jeg lager veldig fine kort, men han synes de er så søte og lite maskuline. Så da var det bare å begynne å klisse rundt med det jeg fant.


TH mannen er et stempel som jeg har klippet ut og embosset og hatt crackle paint på. Så har jeg brukt sizzix tannhjulene som jeg har svertet og embosset i forskjellige farger. Mønsterpapiret er fra dcwv, innkjøpt på kommando fra min kjære. På det har jeg klina litt gesso, liquid pearl og glimmermist og stemplet med målebåndstempel på kanten. Tagen er laget på skikkelig TH vis, hurra stempelet er fra kreativ hobby, det har jeg også embosset. Klokke stempelet er fra TH. Jeg fant en netting fra kanelstengene fra forrige jul som jeg har plassert under tagen (kanelstengene er kastet for lenge siden☺). Og en kjetting fra prima. 


Det var mye kliss, og veldig uvant, men gøy. Men det skal sies at rett etterpå hadde jeg et stort behov for å lage et søtt rosa kort!


Med dette kortet vil jeg delta på utfordringen hos Kort O Mania - mann/gutt.


5 kommentarer:

  1. Ja, forandring fryder. Det kan være gøy å prøve noe nytt ;0)
    Syns du klarte det fint med forandringer (skal ikkje si det blei søtt... ) Kortet blei knalltøft ;0)

    Ha ei flott uke!

    klem

    SvarSlett
  2. Et knalltøft kort☺. Helt enig, det kan være greit å prøve noe nytt:). Men jeg får også stor trang til å lage noe søtt og rosa etter å ha laget skikkelige guttekort:). Men som sagt; dette var skikkelig stilig☺.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  3. Kjempefin guttekort! Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for koselig kommentar i bloggen min! Koselig at du tok deg tid til en tur innom! Har aldri vært her hos deg før, men her var det masse flott! Skal ikke se bort i fra at jeg stikker innom snart igjen! Ha en fin dag! Klem fra Mona

    SvarSlett
  5. herlig lek med farger, 'maling og stempler :D :D
    takk for at du deltok på vår utfordring nr 45!
    klem fra Linda S. L
    -kort o mania-

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg