16.08.2011

Lille Tilda med ballongen


I dag kommer denne søte Tildan med ballongen. Hun er så fin der hun står og smiler :)


Jeg har brukt twinkling H20 for å fargelegge henne. Jeg har pyntet med stickles og liquid pearls litt rundt omkring. Jeg har brukt SB dies og MS pop-up butterflies punch. Alle kanter er svertet med distress ink - pumice stone. Innvendig har jeg brukt stempel fra prima og stempelgelde. Blomster er fra WOC og de er selvfølgelig sprayet med glimmermist. Mønsterark er fra Inkido og perler fra kort og godt. Ellers har jeg pyntet med bånd, blonde, glitter, pebbles og forskjellige charms


Med dette kortet vil jeg delta på følgene utfordringer:
Justmagnolia holiday fun - summer
Kortgleder bruk dies - jeg har brukt to forskjellige fra SP 
MDUC inspired by a song - 99 luftballons by Nena
Sukkersott metall er tingen - jeg har en charms og en metall sommerfugl


Håper alle får en fin dag!


8 kommentarer:

  1. Nydelig♥. Helt enig at Tilda er fin der hun står med ballongen. Du har fargelagt kjempefint og kortet er nydelig dekorert♥

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  2. Så herlig. :) Helt klart et av mine favorittmotiver, og veldig fine farger og pynt. :)

    SvarSlett
  3. Så fint ;0)Fine detaljer og lekkert pynta - motivet e veldig fint ( har et sånt sjøl <3 )

    Ha ei fin uke!

    klem

    SvarSlett
  4. Beautiful card - love the coloring. Thank you for joining the MSL Challenge!

    SvarSlett
  5. Lovely card, i love the soft colouring of Tilda and then the bright pop of fuscia, it's so pretty, thanks for sharing it with us at MDUC!

    SvarSlett
  6. kjempe lekkert kort! Lekkert fargelagt tilda :)
    Mange herlige farger sammen! Takk for du deltar hos sukkersött!
    Klem Ane :)

    SvarSlett
  7. Lekkert kort du har laget!! Flott fargelagt motiv... Denne Tildaen er kjempesøt :)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Sukkersøtt!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  8. Such a soft and pretty card - love the little birdcage gem and all of your gorgeous details!
    Thanx so much for playing with us this week at MDUC
    xXx

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg