04.07.2011

Småkort

Jeg laget en eske med småkort for en stund siden, men har glemt å vise frem kortene, bare esken, som du kan se her.


 Kortene er alle sammen 10 x 10. De er pyntet med forskjellige mønsterark bare på fremsiden, og innvendig er det et hjørnestempel og skrivefelt. 


Jeg har laget dem i forskjellige farger, da ikke alle er like glad i pasteller og rosa som det jeg er.



 Alle stemplene er fra stempelglede, perler fra kort og godt og blomster fra litt forskjellig, men mye Prima.


Alle har noen koselige ord på fremsiden, til litt forskjellige anledninger.


Kjekk å ha liggende en bunke med kort hvis man trenger det og jeg vet mamma allerede har tatt dem i bruk.


Tusen takk for at du titter innom bloggen min, det setter jeg stor pris på ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg