03.06.2011

Flower power


Dagens ting er en eske som er laget for 10 x 10 kort. Mamma ønsket seg noen småkort, og det har hun fått.
Esken er laget etter en tut som jeg har funnet her i blogglandia, men husker ikke hvor jeg fant den. Skal oppdatere med link når jeg kommer tilbake til USA, der har jeg skrevet det opp.


Mønsterark er 3ndy, sweetheart - Rose og på innsiden er det Melissa Frances. Rundt kanten på innsiden har jeg stemplet med stempelglede. Alle kanter er svertet med distress ink - walnut stain.


Jeg har pyntet med masse blomster, sommerfugler, perler og pin.
Det er Aspoonfullofsugar som ønsker å se flower power.


Håper alle får en fin helg i sommervarmen ♥

1 kommentar:

  1. For en nyyyydelig flott eske, så lekkert papir og flotte farger og blomster. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg