31.05.2011

Vis oss din stil


Hva er egentlig min stil? Jeg liker forskjellig stiler, men er veldig glad i blonder, pastell og duse farger, blomster og masse pynt. Jeg liker vintage og shabby chic, men synes også det er gøy å utfordre meg selv  i henhold til både farger og mindre pynt.


Dagens kort er i alle fall veldig meg. Blonder, blomster, bling, perler, rosa og stempelglede stempler er ting som gjør meg glad!

Det er et shakercard, det blir nok flere sånne kort, for det var gøy!

Motivet er fra 3ndy, mønsterark tror jeg er fra inkido og prima. 
Blonden er i alle fall fra en butikk i USA, blomster fra WOC, stempler fra stempelglede, kort og godt på innsiden. Litt pynt og bling. Alle kantene er svertet med distress ink - walnut stain.


Jeg liker å pynte innsiden, noe som gjør kortet komplett.


Og en enkel baksiden.


Det er hos Sukkersott de vil se stilen min, og de har også en DT-call gående.

Ha en fin dag alle sammen, jeg må tilbake til eksamenslesingen min.

3 kommentarer:

  1. Åh, dette var helt nydelig!
    Blondene og perlene og den søte rosen sammen med perleswirlsene er bare helt perfekt. :)

    Klem, Anne/felixiren.

    SvarSlett
  2. For et kjempe herlig kort. Nydelig dekorert i flotte farger!!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken, og lykke til med søknad om DT plass!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Nydelig, Therese!!! Lekre farger og vakkert dekorert ;)
    Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg