27.06.2011

I love you

Sommeren er tiden for bryllup. Og i år er jeg veldig opptatt av akkurat det siden jeg er nyforlovet :) Vi skal ikke gifte oss før om to år, men planleggingen er allerede i gang. Jeg har så mange planer!

Dagens kort er et bryllupskort. Et enkelt kort som jeg aldri fant flyten i, men kom i mål til slutt.


Jeg har brukt stempler fra stempelglede. Det er så embosset. Jeg har brukt blomster fra WOC, blonde fra USA, og charmsen husker jeg ikke hvor kommer fra. Perler fra kort og godt.


Kantene er sydd, rufset og svertet med walnut stain.


Er glad i det stempelet jeg har brukt på innsiden.


Med dette kortet vil jeg delta på utfordringen hos Kort o mania som ønsker å se noe til bryllup.

1 kommentar:

  1. Nydelig bryllupskort. Det stemplet der er virkelig flott:)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg