19.07.2011

Lille Martin

Vår nevø Martin ble døpt forrige søndag og jeg har laget en liten barnevogn til han etter denne fantastiske tuten.


 Mønsterark kommer fra K&Company hvis jeg husker riktig. Jeg har brukt en hvit blomst og perler fra kort og godt . "Dynen" i vognen er en blonde fra USA. Stempel er fra kreativ hobby, mens de blå blomstene på kortet er fra WOC. Jeg har pyntet med en charms og liquid pearls på kortet.

 
 

Jeg har brukt SB for å få formen på kortet.
Med dette kortet vil jeg delta på utfordringen hos Scrappekammeret som vil se kun ET møsnterark. 

Håper alle har en fin sommer, jeg har akkurat kommet hjem fra en nydelig helg i Miami.


1 kommentar:

  1. Så lekker!! Herlig blåfarge og flott pyntet :)

    Takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg