05.07.2011

Motorsykkel er gøy

Jeg har laget et kort på bestilling til en mann som er glad i motorsykler. Så da var jo tema for kortet greit, motorsykkel måtte det bli.


Mønsterpapir er fra K&Company og stempel fra Inkido. Jeg har en bit bølgepapp som jeg har malt med litt crackle paint, og litt osteklut over den igjen som er sprayet med glimmermist. Pyntet med en charms og filmstriper fra TH.


På innsiden har jeg brukt et stempel fra NSS. Motorsykkelen står bak gjerdet fra TH, og opp mot en TH vegg. Jeg har først tørrembosset, så svertet jeg med distress ink - walnut stain, og så har jeg embosset kantene med TH distress pulver. 


Jeg har brukt SB til ramme for skrivefelt. Stempelet husker jeg ikke hvor kommer fra, men grattis er trebokstaver kjøpt på walmart. De har jeg svertet med distress ink - faded jeans, og hatt på et lag med crackle paint etterpå.



Håper mottaker blir fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg