04.07.2012

New Home

Her kommer et kort som ble laget i full fart. Jeg hadde så vondt i ryggen og fikk akutt time hos ei venninde som fikk den på plass igjen. Siden hun akkurat er blitt samboer ble det et "gratulerer med nytt hjem" kort.
MP er selvsagt fra Pion, stempel fra LOTV og kreativ hobby, blomster og seambinding fra WOC, punch fra MS og dies fra Cherry Lynn.

Beklager dårlige bilder, disse ble tatt i full fart.



Pus er som regel med på hobbyrommet og prøver å rydde opp i rotet mitt, her ser det ut som jeg har mistet noe under hylla. Hun har ikke helt skjønt at hun begynner å bli større og at det ikke er like lett å komme til overalt. Men hun skjønt at hun kan fange mus for nesten hver dag ligger det en mus på trappa. Søt er hun uansett!


Jeg vil delta på utfordringen hos Kort o Mania # 66 - sommerfugler.

Ønsker alle en fin onsdag!

3 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Så lekre blomster, flott oppsett og vakre farger.
    Seriøst, jeg elsker pyntingen din!

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Jättefint kort! Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning.

    SvarSlett
  3. virkeligt sødt kort! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg