07.07.2012

Mer dåp og Pion


Jeg er rett og slett forelsket i Pion papirene. Jeg har jo alltid likt dem veldig godt, men det er akkurat som om jeg har oppdaget dem på nytt!  
Jeg har laget nok et dåpskort på bestilling. Motivet er fra Serendipity malt med distress re-inkere. De andre stemplene er fra LOTV og Heartfelt design. Jeg har pyntet med en hjemmelaget blomst, blomst fra WOC, perlepynt fra K&G, fjær og MS sommerfugler. Til dåpsbarnet er skrevet ut med dymomaskinen min. 

Her kommer noen bilder:






Jeg vil delta på utfordringen hos Cardandscrap # 35 - vinger.

 Her er det straks ferie, det skal bli kjempedeilig. Håper på noen uker med sol.
Jeg ønsker alle en fin helg.

5 kommentarer:

  1. Så nydeligt og elegant et kort... så smukt gennemført i skønne papirer og farver.

    Tak fordi du deltager i vores udfordring hos Card and Scrap

    SvarSlett
  2. Så flott kort :)
    Papirene til Pion er jo bare så lekre, og motivet var nydelig :)

    Tagen jeg hadde brukt (den lille) er ifra Whiff of Joy, sweet tags heter den diesen :)

    Klem fra Maya

    SvarSlett
  3. Så lekkert! Nydelig pyntet , herlige blå farger og papir.
    ☆ Nyt helgen og sommeren☆

    SvarSlett
  4. Wow denne var bare råherlig.. :D

    SvarSlett
  5. Hold nu op hvor er den flot.... Tak for at du deltager i udfordringen hos os i card and scrap. DT Sanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg