30.07.2012

Gult er kult


Jeg har laget et recessed window kort. Det gir en fin 3-D effekt som gir et flott resultat.
Jeg har brukt motiv fra Etsy.com, stempler fra LOTV, kreativ hobby og K&G. Mønsterpapir er fra Inkido hvis jeg ikke husker helt feil. Blomster fra WOC som har fått litt gesso på seg. Jeg har laget en pepples, også har jeg brukt dies fra Magnolia, QK og TH.






Jeg vil delta på utfordringen hos Scrapperiket # 55 - Sommer. Jeg har valgt sommerfarger  på mitt dåpskort i dag.

Nå er det håndballkos, heia Norge.

1 kommentar:

  1. Nydelig kort i lekre farger :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg