10.02.2011

Wedding.

Her kommer et bryllupskort som jeg hadde gledet meg veldig til å lage. Jeg fikk de fine stempelglede stemplene til jul, samt embossing pistol. Vel tilbake i USA var det bare å bestille embossing pulver. Og jeg satte i gang, men ble kjempeskuffa over distress pulveret. Hero arts derimot virket sånn jeg hadde sett for meg.

Sleit i grunn lenge med dette kortet, fordi jeg hadde bestemt meg for stemplene, men fikk ikke ting til å passe, men kom heldigvis i mål til slutt.
Papiret er fra Tim Holtz. Alle kanter er rufset, svertet med stormy sky og sydd. Jeg har pyntet med blomster fra WOC, perler fra kort og godt, charm og bånd. Alle blomstene har fått et lag med glimmermist, det har også alle panel fått. Jeg har brukt nellie snellen dies og MS puncher, og innvendig har jeg laget en lomme med en tag til personlig hilsen.

Jeg har brukt skissen til Sketchycolors # 57 og hos pennyschallenges # 46 vil de se hjerter.


Close up av charms og embossing. Ikke lett å se at det er noe embossing der, jeg får øve litt mere tror jeg :)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg veldig pris på.
Håper alle får en fin dag.


3 kommentarer:

  1. What a fab wedding keepsake one I'm sure will be teasured, thanks for sharing with us all here at Penny's.

    SvarSlett
  2. This is gorgeous Therese! Thanks for playing along with our “Hearts a Flutter” Challenge this week at Penny’s. Good Luck with the DT call!

    Courtney~

    SvarSlett
  3. Heisan!:)

    Kortet ditt ble kjeempeflott det♥!!:) Ingen grunn til å være misfornøyd m dette arbeidet! Nydelige farger og flott oppsett:)
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken, og lykke til!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg