11.02.2011

Brødrene løvehjertet.

Her kommer et kort i ganske uvanlige farger til meg å være. Det er gøy å leke seg med noe man ikke pleier, så håper både avsender og mottaker blir fornøyd med dette kortet.
Beklager dårlig bilde, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få alt skarpt. Motive er litt dusete IRL også, men ikke så ille som det ser ut som på bildet. Sånn et det med nytt kamera som man ikke har lest bruksanvisningen på.
Jeg har funnet brødrene løvehjerte bildet på nettet, mønsterark er fra 7gypsies. Alle kantet er rufset og svertet med distress walnut stain. Perler er fra kort og godt og WOC, blomster fra prima med glimmermist. Jeg har brukt stempler fra kreativ hobby og stempelglede, MS puncher og nesti.
Jeg har brukt skissen hos Sketchsaturday.

1 kommentar:

  1. What a gorgeous card Therese. Love what you've done with the sketch! Thanks for joining in the fun this week at Sketch Saturday. hugs Jillix

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg