11.03.2011

Endelig tilbake.

Jeg har vært hjemme i Norge i nesten tre uker, og er nå jeg på vei tilbake til USA, det skal bli deilig med litt ferie. I bagasjen har jeg masse lekre mønsterark fra 3ndy, pion og inkido. Jeg har sett så mange som har brukt disse arkene og gleder meg stort til å ta dem i bruk jeg også.
Dagens lille ting fra meg er en valentinetag som min kjære fikk i år. Det er en kjempe stor tag faktisk, jeg har brukt kartongen som følger med spellbinders. Jeg satte alle mine SB inn i en cd mappe, og dermed hadde jeg masse kartong til overs.
Jeg har brukt mønsterark fra panduro, stempel fra stempelglede, motiv fra minnehjørnet, blomster fra prima, pin fra WOC. På motivet har jeg brukt tre lag med utee og knekt det opp og svertet med ink. Alle kanter er svertet med distress – walnut stain.

Et kort innlegg fra meg i dag, men det kommer snart mer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg