28.11.2010

Hvit jul.

Her har jeg laget et julekort i hvitt, og svertet alle kanter med en svak blåfarge. 
Mønsterark: DCWV - The luxury stack
Puncher: MS
Ink: Stormy sky og black soot
Stempler: Kort og godt, NSS og crafty secrets
Bånd: WOC
Engel: Minnehjørnet
Diecut: Magnolia og spellbinders
Perler: Kort og godt
Ellers har jeg sydd rundt kantene, men min ny symaskin, en bitteliten sak som man holder i hånden bare. Den er kjempevanskelig å bruke, ble ikke akkurat rette sømmer. Jeg har pyntet med tyll og fjær.
Med dette kortet vil jeg være med på utfordringen hos Top tip tuesday.
Ha en fin dag.

1 kommentar:

  1. Oh what a beautiful creation! Love the layers and the stitching
    Thanks for taking the Top Tip Tuesday Challenge
    Hugs
    Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg