26.01.2013

Roses



Her kommer et bryllupskort som ble laget på bestilling og da tenkte jeg å prøve meg på disse hjertekortene, så jeg fant frem en stor samling roser.
Rosene er sprayet med glimmermist og er fra WOC. Stempler er fra NSS, TH, K&G, Stempelglede og LOTV. Jeg har brukt MS punch og perler fra K&G. Jeg tror papirene er fra DCWV.



Jeg vil delta på utfordringen hos Wildorchid # 67 - Coming up roses.


Jeg ønsker alle en fin lørdag, her er det blitt varmere, det kommer masse snø og det betyr innedag.

1 kommentar:

  1. Good Morning sweetie this is fabulous loving the colors, thanks for joining us at WOC this time hugs Pops xxx

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg