07.09.2012

Ei lita jente


Her kommer et bestillingskort som skal videre til ei nyfødt lita jente. Jeg har fulgt skissen hos Sketchycolors #129.
Motivet er fra minnehjørnet også har jeg brukt de nye Prima arkene mine Tea thyme. OMG denne serien er helt fantastisk. De arkene er helt nydelige!!
Jeg brukt forskjellige MS punchere, dies fra SB og den søte lille rangla er fra Whimsy. Bånd og blomst er fra WOC, charms fra korthobby, stempler fra Inkido, NSS og igjen har jeg brukt småstemplene fra LOTV. Jeg klarer ikke å lage noenting uten dem om dagen. Ellers har jeg pyntet med fjær, perler fra K&G, stickles og liquid pearls.



I kveld har det vært fredagskos med taco og gullrekka fotballkamp. Nå er straks kampen ferdig så da blir det tvkos igjen.
Jeg ønsker alle en god helg og takk for alle besøk på bloggen ♥

1 kommentar:

  1. Heisann Therese,
    så flott kort du har laget etter skissen vå hos SC.
    Flott motiv, og nydelig pyntet på alle sider :)
    Tusen takk for att du deltar,
    klemmer fra Maya

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg