11.06.2012

Lille William

Et vennepar av oss fikk en nydelig liten gutt som heter William, og han måtte jo få et kort sammen med en liten gave. Jeg har brukt stempel fra Serendipity stamps som er fargelagt med prismacolors. Jeg har brukt punch fra MS og Ek. De andre stemplene er fra Inkido, Stempelglede og LOTV. Blomster er fra K&G og WOC, også har jeg pyntet med en charm, liquid pearls og stickles. MP er fra fabscraps.







Med dette kortet vil jeg delta på følgende utfordringer:
WOC # 52 - anything goes
Papiravisen # 11 - bretteteknikk (håper dere godkjenner dette)

Ha en fin dag alle sammen!



4 kommentarer:

  1. Kjempenydelig, så flotte farger og lekre papirer. Herlig motiv og pynt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. du har laget et helt fantastisk kort, men jeg er redd det ikke oppfyller kravene til brette-teknikk utfordringen vår. Håper dog du er med hos neste gang! :D

    klemmer fra Laila,
    papiravisen

    SvarSlett
  3. Så herlig dåpskort :) Takk for at du er med på WOC sin utfordring denne uka ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg