22.04.2011

Alt er tillatt.

Her går det i sneglefart om dagen. Med eksamen snart blir det liksom ikke tid til så mye annet, selv om jeg så gjerne ønsker det. Og når vi har tid til overs prøver vi å finne på noe gøy, og i morgen skal vi på stranden, det blir nydelig.

Dagens kort er et z fold card.
Jeg har brukt mønsterpapir fra Inkido, stempler fra stempelglede og prima. Alle kanter er rufset og svertet med walnut stain.

 Jeg har pyntet litt her og der med fugler som jeg ikke husker hvor kommer fra. Jeg har brukt spellbinders og MS puncher.
Med dette kortet vil jeg delta på utfordringen hos Scrappekammeret hvor alt er tillatt.

Ønsker dere alle en fin påske!

2 kommentarer:

  1. Et stilig bettekort du har laget! Nydelige farger ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett
  2. Kjempeflott brettekort! Nydelig blomsterpapir, og herlig fugl!
    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg