29.08.2012

Fra sommer til høst

Nå er vi vel hjemme etter en nydelig ferie på Kypros. Det gjorde godt med en uke med sol og sommer. Der nede var det 38 grader i skyggen, så det var litt av en overgang i går med 14 grader og regn. Men høsten er også en fin tid, så nå er det bare å finne frem masse stearinlys.

I dag kommer en TH tag fra meg. Jeg hadde ikke alt han hadde brukt, men fant mine egne løsninger. 
Stempelet er fra Recollections, bokstavstemplet er fra "husker ikke", noen gamle prismer fra en grusom prismekrone som gikk i søppla etter at jeg hadde plukket av alle prismene. Blomster er fra WOC, bladene er en MS punch, seambinding og en gammel nøkkel.




Denne tagen blir selvfølgelig med i augustutfordringen hos Tim Holtz.


1 kommentar:

  1. Such a pretty tag. It would be perfect for a wedding gift tag. Great details and image.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg