21.05.2012

In the garden


Her kommer et bursdagskort med et vakkert Sarah Kay motivet. Det er fargelagt med twinkling H2O. Jeg har brukt dies fra SB, Magnolia og MB. Puncher fra MS. Perler er fra KG, bånd fra den lokale scrappebutikken, en liten charm, stickles og stempler fra KG. Mønsterark er fra Prima.
Størrelsen på dette kortet er 12 cm x 13 cm.


Inspirasjonen til denne typen kort har jeg hentet hos flinke Marianne.





Jeg vil delta på følgede utfordringer:
WOC #50 - anything goes
The secret crafter #186 - In the garden
Papirdokkene #27 - Andre former


Ønsker alle en fin uke ♥

6 kommentarer:

  1. Nydelig, så lekker utforming :) Søtt motiv og flott pyntet :)

    Takk for at du srapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. just beautiful, thank you for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
    Hugs Kate xx

    SvarSlett
  3. Gorgeous card!
    Thanks for playing with us at the Secret Crafter Saturday Challenge!
    Helen x

    SvarSlett
  4. A real pretty card. Thanks for joining in with the 'Secret Crafters Saturday Challenge'
    Sonia x

    SvarSlett
  5. This looks lovely. What a gorgeous design. The detail on this is wonderful. Thanks for joining us at Secret Crafter's Saturday Challenge this week.
    Hugs,
    Andie xx

    SvarSlett
  6. Så flott kort du har laget...

    Takk for at du deltar hos Papirsokkene.
    Lykke til, Angella

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg