04.01.2012

Et juletre til en venn

Her kommer et tryllekort. Veldig gøy og enkelt å lage.


Mønsterark er fra ladybugandfriedns, stempel fra Sara Kay. De andre stemplene er fra LOTV, norsk stempelblad og stempelglede. Motivet er malt med twinkling H2O. Jeg har brukt forskjellige punchere, og SB dies. Den lille snøkrystallen under blomsten er en SB dies. Blomsten er fra WOC. Jeg har svertet kantene og pyntet med stickles og liquid pearls rundt omkring.



Jeg vil delta på utfordringen hos
WOC - Christmas friendship
Hjertebodensjuleblogg - ikke kvadratiske kort

Ønsker alle en fin onsdag!


2 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Jeg har enda til gode å lage tryllekort, men jammen er det stilig.
    Forresten, det var en helt utrolig lekker topp-10 liste du hadde lenger ned her!
    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår!
    Lekkert kort i vakre farger og med flott dekor! Takk for at du deltar hos WOC denne gangen!
    Klem fra lena Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg