23.11.2011

Rosa - en julefarge??


Rosa er en veldig fin farge som jeg er veldig glad i, men passer den til jul? Jeg vil vel egentlig si nei, men et rosa julekort i ny og ne er faktisk veldig fint.


Jeg har laget et julekort med de vakre Melissa Frances papirene, rosa og hvit kartong. Jeg har ikke pyntet så mye på fremsiden da papiret er pynt i seg selv. Jeg har med noen perler fra kort og godt, metallpynt fra korthobby, MS punch, blonder fra WOC, stickles og blonde fra USA.


Her åpner vi "dørene".


Innsiden av kortet hvor jeg har brukt motiv fra nettet sprayet med glimmermist og med litt osteklut bak. Hjertet er stanset ut med SB. Stempel er fra LOTV, NSS og stempelglede. Jeg har laget en tag med dies fra Magnolia til en julehilsen



Jeg har brukt magnet for at kortet skal holde seg lukket.


Med dette kortet vil jeg delta på følgene utfordringer:
Sukkersott - julekort i utradisjonelle farger
WOC - A child's Christmas

Tusen takk til alle dere som kikker innom bloggen min, det setter jeg stor pris på ♥
Håper alle får en fin uke!

6 kommentarer:

  1. Nyydelig julekort:-)) Så lekkert med magebåndet med metallet og blomsterpynten!!
    Flotte innsider også.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött.
    Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert ! Flott magebånd du har laget!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt
    -Klem

    SvarSlett
  3. Så vakker kort! Aldeles nydelig pyntet med vakre Melissa Frances papirene :) Her ble det en skikkelig julestemning, selv om det er rosa:)

    SvarSlett
  4. Man kan jo nesten bruke hva som helst til jul hvis man bare har det i rett nyanse og med riktig tilbehør. :)
    Nyydelig kort, dette.

    Håper du har hatt en flott 1. søndag i advent.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. Jeg tenker man kan bruke de fargene man vil på julekort, og dette kortet var jo bare rålekkert♥.

    Klem Marita

    SvarSlett
  6. Fantastic card! Beautiful vintage look and such an ingenious idea!
    TRhanks for sharing sweetie!
    Hugs, Iulia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg