11.07.2011

En lift


I dag kommer et kort fra meg som jeg rett og slett har lifta fra Anne. Når jeg så hennes teltkort måtte jeg bare lage noe lignende. 


Jeg har laget et teltkort, og brukt mønsterpapir fra Pion. Så nydelige og sarte farger. Stempelet er fra Stempeglede. Blomster fra WOC, de har fått litt stickles på seg. Perletråd og perler fra Kort og godt. Pynta med en sløyfe, dame og fjær. Jeg har pynta med litt tyll og blomster innvendig.



På baksiden har jeg festet en serviett og laget et litet kort til å skrive på. Jeg har brukt SB til kortet, og pyntet med liquid pearls på kanten. Festen en blonde i toppen av kortet sånn at det synes.




Det å plassere litt tyll og blomster inni kortet synes jeg var en fantastisk ide, det skal jeg gjøre flere ganger. 


Med dette kortet vil jeg delta på utfordringen hos Wildorchidchallenge som vil se et teltkort og hos Kort O Mania hvor alt er lov.

Jeg ønsker alle en fin uke ♥

1 kommentar:

  1. Ååå så vakkert kortet ditt ble!!
    Wow...det var helt magisk å se på. ♥♥♥
    Ble helt rørt da jeg leste at du fikk inspirasjon fra mitt kort. Takk :o))
    Takk for at du deltar hos WOC.
    Ha en fortsatt fin sommer.
    KLem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg