19.03.2011

Maja design.

Jeg elsker Maja arkene, akkurat som mange av dere andre gjør. Jeg fikk lagret opp endel av den nye kolleksjonen når jeg var en tur hjemme i Norge sist, de er jo så fine.

Dagens kort er et joy fold card, første forsøket mitt. Veldig enkelt å lage, men det gjør kortet mye mer spennende.
Jeg har brukt ark fra "Fika" kolleksjonen og motiv fra Sagen. Blomstene er fra Prima og WOC. De er så søte de nye små blomstene fra Prima. På blomstene har jeg hatt på litt stickles. Alle kantene er svertet med ColorBox - Lavender. Perler er fra kort og godt, og blonden fra WOC. Hjørnesvirlen er fra korthobby og stemplene fra stempelglede og autumn leaves. 
Jeg har brukt mange forskjellige puncher denne gangen, en fra MS, en liten hjerte punch, sommerfugl punch og hjørnepunch fra fiskars. På de små hjertene har jeg hatt på et lag med stickles, mens på sommerfuglene har jeg hatt på et lag med glossy accents.
Selve folden er festet med en liten magnet.
Med dette kortet vil jeg delta på følgene utfordringer:
Sketchycolors - Lilla, hvit og grå.

Ønsker alle en fin helg, jeg har stemplet opp mange trykk som jeg skal kose meg med.

1 kommentar:

  1. Så lekkert! Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg