27.01.2011

Til mamman min.

Jeg har laget et morsdagskort, det er alltid hyggelig.
Mønsterark: Melissa Frances og basic grey
Stempler: Stempelglede, prima og kreativ hobby
Ink: Distress: Spun sugar, walnut stain, vintage photo, StazOn: JetBlack
Blomster: Woc
Perler: Kort og godt, prima
MS puncher, blonde, glimmermist og stickles.
Motivet er malt med twinkling H2O.
Med dette kortet vil jeg delta på følgene utfordringer:
Vintageudfordring: Vintage med farger
Anonymescrappere: Romantisk vintage med blomster og blonde
Wildorchidchallenge: Sentiment, the world's best mom
En enkel, men koselig innside. Liker papiret så godt, så ville la litt av det synes også. Elsker magi stempelet.

Ha en super dag alle sammen, jeg skal lade opp til en dag i Disney parken i morgen.

5 kommentarer:

  1. Nydelig morsdagskort og så lekkert det er det stempelet der.
    Flott pyntet og lekre farger.

    Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  2. Nydelig kort i lekre farger.
    Tusen takk for at du er med på Sketchy colors sin skisseutfordring denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Flott morsdagskort da, jeg må si jeg falt for dem sommerfuglen i hjørnet, den var så effektfull med de fine fargene! :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Romantisk og flot kort! Lækre farver og flot med H2O farverne. :)

    tak for din deltagelse hos vintageudfordringen.

    SvarSlett
  5. nydelig og flott morsdagskort! det blir hun glad for :D
    takk for ditt bidrag til vintage udfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg