10.01.2011

Bursdagsbok.

Etter å ha sett alle de fine bøkene rundt omkring måtte jeg prøve meg på en selv. Det var kjempemorsomt å lage den, selv om jeg sleit litt med å sette den sammen. Heldigvis ble jeg fornøyd til slutt.
Mønsterark: DCWV-The luxury stack.
Motiv: Ladybug and friends.
Ink: Distress, vintage photo og brushed cordury.
Stamps: Stempelglede og panduro.
Blomster: WOC sprayet med glimmermist og stickles
Perler: Prima
Ellers har jeg brukt forskjellige bånd, charms og gammel bokside. 
Med denne boken vil jeg delta på følgene utfordringer:
Wild orchid challenge: Sketch
Anonymescrappere: Bursdag
Sukkersott: Ditt fineste bursdagskort
Ooh-la-la-creations challenges: Bling it on
Kort o mania: Charms
Ha en fin dag alle sammen :)

10 kommentarer:

  1. Oioi, for en flott bok, den var helt nydelig dekorert!
    Takk for at du deltar hos AS! :)
    Klem, Anne. :)

    SvarSlett
  2. Åh, denne var nyydelig! Utrolig lekkert arrangerte blomster oppå, og veldig stilig med blonde og perler.
    Må se å prøve meg på en sånn bok snart jeg og, blir så inspirert av alle de flotte som lages. Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. wow what a stunning keepsake box,i love it,the embellishments are just perfect,i made a memory box for my daughter for xmas ....she loved it
    tracey x[gdt]

    SvarSlett
  4. Wow - that is just gorgeous. Thank you so much for entering it in our challenge at OLL.
    Hugs
    Carol
    xx

    SvarSlett
  5. Ja, det blir mer og mer fristende etter som man ser det ene lekre bokkortet etter det andre å prøve seg på et selv. Dette er vakkert, nydelig pyntet. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania.

    SvarSlett
  6. Wow! Rålekkert bok-kort! :) Jeg syns de er så fine, men forstår ikke helt at jeg skal få tid til å lage noe så fint selv ;-). Herligheten så mye jobb!
    Nydelig pyntet! Masse fine detaljer. Takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

    SvarSlett
  7. wow! her har du lagt ned masser av arbeid ja, utrooolig lekker ble den!!
    tusen takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania :D
    klem fra linda s l

    SvarSlett
  8. Wow denne var lekker :))
    Så lekkert du har pyntet:)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
    God klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  9. Oh Wow your box is absolutely beautiful and such gorgeous embellishments
    someone is lucky
    Thank you so much for joining us at ooh la la this week
    Wendi

    SvarSlett
  10. What a beautiful vintage piece! I love the box idea!
    Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
    Hugs, Dena

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg