14.11.2010

Føste julekort i 2010.

Endelig er jeg i gang med julekortene. Siden vi har flytta rakk jeg ikke å starte tidligere i høst, så nå må jeg stå på som bare det for å rekke å lage alle. De skal jo sendes fra USA også.
Dagens julekort er laget etter WOC sitt ønske om et klassisk julekort med rødt, grønt og eventuelt gull. 
På kortet har jeg laget mønsterark selv ved å stemple hele bakrunnen med snøkrystaller. Det synes bedre inni kortet. 
Stamps: NSS, Scrappers choice, Crafty Secrets.
Chipboard santa: K&Company
Puncher: MS
Stickers: Echo park
Ribbon: Walmart
Distress: ColorBox- Chestnut roan.
The big chipboard is painted whit gesso and crackle paint-picket fence. Stickles, pearl from kort og godt.
Baksiden med mitt personlige stempel.
Ha en fin dag.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg