01.08.2010

Bryllupskort.

Her kommer et bryllupskort som jeg har laget for ei venninne. Kortet er laget etter de vanlige målene. Startet med hvit bazzil, så et mønsterark fra Panduro- Wedding, og så mønsterark fra Papermania - Rose garden. De arkene er helt nydelige, nesten sånn at jeg ikke vil bruke dem opp. :)


 
På rose garden arket har jeg brukt MS puncher heart scallop, pyntet med mulbbery roser, say it in pearls fra prima og bånd fra panduro. Magnolia stempelet er bridal couple.
Kantene har jeg svertet med distress ink, farge tattered rose. Til brudeparet stempelet er stemplet med color box, tror jeg brukte fargen pink pastell.

Innvendig har jeg igjen svertet kantene med distress, og stemplet med color box. Stempelet innvendig er fra storyteller, og samme papir som på forsiden.
Jeg har brukt den nye puncheren fra MS, lace scallop heart. Har pyntet hjertene med stickles, diamond. Den er så fin å bruke :) Det kommer litt dårlig frem på bilde, men ble veldig fint i virkeligheten.

Med dette kortet vil jeg delta i følgene utfordringer:
Ha en fin søndag.


3 kommentarer:

  1. Det var så fint at jeg nesten ikke ville gi det bort:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Therese!!! Og gratulerer som vinner av Magnolia sommerkit hos Kellie!! Morro.

    Klemmer fra Wenche

    SvarSlett
  3. Fabulous card with amazing detail. Thanks for joining WOC this week x

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg